Laat je informeren over reorganiseren

Laat je informeren over reorganiseren

Reorganisaties komen, zeker gezien de huidige coronacrisis, meer voor dan ons lief is. Slechter wordende financiële omstandigheden, wegvallen van klanten en/of opdrachten, een veranderende manier van werken; het zorgt voor noodzakelijke inkrimping van het vertrouwde personeelsbestand.

Wij hoeven jullie niet uit te leggen dat het in gang zetten van een reorganisatie uiterste zorgvuldigheid behoeft. Maar niet de regels zijn hierbij doorslaggevend, cruciaal hierin is de gehele aanpak wat het uiteindelijke “succes” bepaalt. Vaak wordt er alleen gedacht aan de juridische en arbeidsrechtelijke zaken die uitgezocht moeten worden. Het intermenselijke aspect van reorganiseren en het hebben van een duidelijk stappenplan wordt nogal eens vergeten, vooral in het voor,- en beginstadium van de reorganisatie. Juist het vroegtijdige opstellen en presenteren van een stappenplan rekent al vanuit de medewerkers op meer begrip voor de noodzakelijke reorganisatie. We begrijpen dat juist het opstellen van een duidelijk stappenplan complex kan zijn. Zeker op het moment dat je (gelukkig) nog nooit met dit bijltje hebt gehakt. Waar begin je?

Maar waarom alleen doen als Putmans Next Level jouw organisatie hierin professioneel kan begeleiden of het zelfs geheel uit handen kan nemen mét uiteraard de belangrijke zorg richting de medewerkers?

Wij delen graag onze visie op reorganiseren met je! En hoe wij jouw organisatie hierbij kunnen adviseren en bijstaan. Dus zeg het maar; hoe drink jij jouw koffie?  

040 255 33 77 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Klik hier voor meer informatie over onze dienstverlening.